Weeks go by like days

Ligger just nu framför datorn i soffan och bara tar det lugnt, vilket behövs efter dom här dagarna. Att sätta ihop möbler, städa och rensa bort allt man inte vill ha tar verkligen på krafterna. Men nu börjar mitt rum likna ett "riktigt" sovrum. Det är mycket kvar men jag börjar gilla det redan. Jag ska visa före- och efterbilder när allt är helt klart. Det som saknas nu är en ny tapet (ibland kan det vara bra att ha en pappa som är målare), jag har själv valt den så det kommer bli awesome. Ska införskaffa mig en ny garderob också då jag slog sönder min gamla (för att den var trasig alltså). Sen är det bara lite smågrejer kvar som att sätta upp hyllor, lampor, tavlor mm.

Känner mig helt slut. Vaknade även med en hemsk huvudvärk imorse. Hoppas bara inte att jag håller på att bli sjuk igen. Jag som precis blivit frisk. Skolan börjar ju igen på onsdag och då vill jag verkligen inte vara sjuk. Inte för att jag gillar skolan men man vill ju inte missa första dagen på gymnasiet. Usch, vill helst inte tänka på skolan. Jag gillar sommarlov. Föresten, vart har sommaren tagit vägen?? Ska det bli höst redan? Känns som att sommarlovet har tagit slut bara så där. Känns som att vi bara varit lediga i någon vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0