1 december


Vad härligt det känns att skriva det. Första december. Tycker att det känns hur bra som helst att november månad äntligen är över. Det har bara varit en lång väntan. December måste vara den mest underbara och mysigaste månaden på hela året. Jag älskar precis allt med julen. Idag började ju även julkalenderna, vilket för mig är ett måste varje år. Det spelar ingen roll om den är dålig, det hör liksom till. Dock hinner jag inte kolla på den på morgonen för då är jag redan påväg till skolan. Men det går ju att se på kvällen eller på svtplay. Skulle egentligen dansat idag men jag var inte så där jätte sugen på att ge mig ut i stormen och stå och vänta på en buss. Dessutom så är våran danslärare inte där idag så jag missar inget. Är för övrigt väldigt trött och har varit det dom senaste dagarna, därför känns det extra skönt att det är fredag imorgon! I helgen ska jag nog bara ta det lugnt, det behövs. Men på söndag ska jag och Ida fira andra advent (säger man fira? jaja..) tillsammans, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0