101211

Har bara legat i sängen hela dagen fram tills nu. Mådde ännu sämre senare på kvällen igår. Skulle egentligen ha gått och lagt mig tidigt om det inte vore för idol finalen. Tycker det var synd att inte Robin vann på tal om det. Jag har gillat både Robin och Amanda från början men tyckte ändå att han skulle vunnit. Dock var ju Amanda bättre under själva finalen. Skulle egentligen ha åkt till Stockholm imorgon med Ida för att handla julklappar men det blir inte så. Känner att jag inte riktigt orkar med det nu. Usch, jag hatar att vara sjuk.


Har kollat på några avsnitt av en gammal julkalender med Elias i alla fall. Han tyckte att det var väldigt roligt när jag satte på webcameran haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0