Catching up

Skulle ju lagt upp det här igår egentligen men jag orkade verkligen inte. Här kommer i alla fall de nummer på listan jag missat.

Dag 2 - Det som betyder mest: Nu ska jag vara riktigt tråkig och bara skriva en mening här, familjen och vännerna är de som betyder allra mest för mig, all love to you ♥ (valde bara några bilder som jag gillar men många andra personer räknas in här också!)

dag 3 - Någonting som stör mig: Finns ju rätt mycket att skriva här men för att inte krångla till det skriver jag bara två saker. Det ena är personer som alltid måste ha rätt, trots att den har helt fel. Den andra saken jag stör mig på är personer som "härmas". Liksom, hur svårt är det att ha sin egna stil och stå för vad man själv tycker och tänker?

Dag 4 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig:

-Jag blir väldigt lätt irriterad.
-Jag blir glad så fort jag ser en gamling, haha dom är så himla snälla och gulliga (dom flesta i alla fall).
-Jag har aldrig brutit något, aldrig varit inlagd på sjukhus heller för den delen.
-Jag har väldigt lätt för att lära mig låttexter och jag går runt och sjunger hela tiden nästan, trots att jag inte kan sjunga haha.
-Jag skrattar alltid när folk gör illa sig (om det inte är allvarligt dvs), inte med flit alltså.
-Jag skulle jätte gärna vilja ha antingen naturligt blondt hår eller naturligt mörkbrunt hår.
-Jag drömmer ofta mardrömmar men brukar ofta kunna "väcka mig själv" innan det händer något riktigt läskigt. Knas jag vet.
-När jag var liten satte jag en armpuff (sådana som små barn har på sig när dom badar) runt båda fötterna, snubblade och slog i huvudet i en sängkant. Så nu har jag ett ärr i ena ögonbrynet, kul.
-Jag hatar att vara osams med folk, finns inget värre.
-Jag har världens sämsta pokerface, haha jag KAN INTE ljuga/luras, börjar bara skratta då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0