Dance your ass off!


Igår kväll kom Ida hit och vi kollade på Bridesmaids, mycket skratt blev det! Vaknade idag av att småbrorsorna spelade tv-spel och självklart var dom tvungna att ha högsta volym på... Lite senare kom också farmor och fikade och lämnade våra julklappar eftersom att hon ska jobba imorgon. Sen har vi bara dansat hela dagen, me and my siblings. Vi har ett sjukt roligt spel till Wii där man dansar till olika låtar, kommer inte på vad det heter dock men alla vet väl vad det är. Inga konstigheter. Så nu tar jag en liten paus, vilket behövs då mina armar i princip är döda. Nu ska jag springa och kolla på julkalendern och sen slå in de sista julklapparna. Imorgon är det ju julafton! Kommer förmodligen inte att blogga imorgon så jag säger god jul nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0