Long time ago

Jag är sämst på att blogga, jag vet. Men det har varit så mycket nu den senaste veckan så jag har inte haft tid eller ork till det. Dessutom glömde jag bort att jag höll på med den här listan så den får jag ta tag i imorgon. Det har varit fullt upp i skolan och sen dansen på det. I söndags hade jag dansuppvisning och det gick rätt bra, några små missar bara men det är ju inte hela världen. Roligt var det i alla fall! Längtar redan tills den börjar igen.

Sen är det ju faktiskt december. Julen i all ära men finns det någon stressigare (kanske ine heter så men jag orkar inte kolla upp det) tid? Skulle inte tro det. Nu har jag i alla fall fixat alla julklappar, förutom till vännerna men det köper jag imorgon. Ska in och fika hos en släkting imorgon förmiddag och efter det ska jag träffa Ida och Amanda på stan, vi ska fika och byta julklappar. Mys!

Hade ett 3-timmars prov direkt på morgonen idag och sen julpysslade vi innan vi slutade. Efter det tog vi bussen till stan och åt kinamat. Och nu är det ju lov, hur skönt som helst! Nu blir det att ladda upp inför the big day, julafton! Som jag för övrigt kommer att fira tillsammans med släkten på mammas sida i år. Förra året var vi i Åre över julen och det var inget jag tänker göra om kan jag tala om, inte under julen i alla fall. Ha det bra så länge!

Några bilder tagna nyligen, lite av det jag gjort den senaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0