"I slept with someone in Fall out boys and all I got was this stupid song written about me"

Tänkte ta tag i den här listan en gång för alla, snart är det ju julafton och det var ju tänkt att jag skulle tagit mig igenom hela då. Så shoot! Kör alla nummer jag missat i ett och samma inlägg! (Lär ju bli väldigt långt dock...)

Dag 5 - Vad är kärlek: Bra fråga, kärlek kan ju betyda olika saker för olika personer. Men för mig är kärlek när man inte kan sluta tänka på en person, när den personen får en att må bra, när man längtar efter personen även fast man precis träffats. Någonting sånt, hallå, det är ju skit svårt att förklara. Kör nästa istället!

Dag 6 - Min bästa vän: Vill egentligen inte peka ut någon speciell person på den här för alla mina vänner betyder lika mycket och det finns ingen som är bättre än dem andra. Självklart finns det ju dom som jag står närmare än andra. Hur som, det finns ändå en person som varit min vän betydligt längre än dom andra och det är Amanda. Hon är en av mina absolut bästa vänner och vi har alltid roligt tillsammans. Våran humor slår allt! Hon ställer alltid upp när det behövs. Är glad att jag har en så bra vän som henne. ♥

Några bilder på oss, några väldigt gamla och några nya!

Dag 7 - Favoritplagg: Tror att jag får lov att skippa den här. Och det är utav två anledningar: 1. Har inget speciellt favoritplagg, har massor! 2. Har nästan alla mina kläder hos mamma så jag kan ändå inte fota dom eftersom jag är hos pappa. Jo juste, nu kom jag på mitt favoritplagg, ett par av mina jeans. Dock går dom inte att använda då dom spruckit mellan benen, life sucks sometimes.

Dag 8 - Favoritserien: Dom som känner mig vet att jag är en "tv-serie-nörd" så jag gillar väldigt många serier. Men jag måste ändå säga att One Tree Hill tar hem priset. Har alla serier och vet inte hur många gånger jag sett om dom från början. Tröttnar aldrig!

Dag 9 - Det här saknar jag: Jag saknar min gamla klass, från 4an & 5an. Vi var så bra!


Dag 10 - Min mobil: Har en Xperia X8. Inget märkvärdigt alls, men den duger åt mig. Även fast jag mycket hellre skulle vilja ha en Iphone som alla andra.

Dag 11 - Något som gör mig avslappnad: Hm, den här var ju inte heller helt enkel. Finns ju mycket. Men jag tycket att det är skönt att åka buss ensam och bara lyssna på musik. Det är en grej som får mig att slappna av.

Dag 12 - Om du fick en miljon, vad skulle du göra? Shoppa, helt klart! Vilken tjej skulle inte vilja det liksom?

Dag 13 - Det här är jag beroende utav: Godis, hehe. Nej men mobilen och datorn måste jag väl säga...

Dag 14 - Något jag vill ha tillbaka: Kommer faktiskt inte på något just nu, men något finns det väl.

Dag 15 - Min absoluta favoritlåt: Pass. Finns alldeles för många. Älskar all musik som man kan dansa till!

Dag 16 - Det här får mig att gråta: Ja det är ju inte mycket om man säger så. Men jag har lätt för att gråta till filmer, hehe typiskt tjejer. Det är ju svårt att säga "det här får mig att gråta...", det är ju inte så att man planerar när man ska gråta. Men när det händer något som gör mig ledsen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0