I've got dreams to remember

                                      
Ligger och kollar på The Hottie and the Nottie, okej film än så länge. Har varit sjukt trött hela dagen och det beror väl på att jag inte sovit så värst bra de senaste dagarna. Det har varit storm flera nätter i rad och då låter det seriöst som att huset ska blåsa iväg. Åkte och träffade Amanda och några fler igår och det blev väl inte så mycket sömn då heller men roligt var det i alla fall! Sen när jag kom hem idag var mormor och morfar här så jag fikade med dom och lite senare kom också min moster och småkusinerna, så det har varit full fart här. Imorgon ska jag och mami till Stockholm för att byta några julklappar, hoppas även på att kunna hitta något skoj på mellandagsrean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0