Dag 1: Presentera mig själv

Dag 1 - Presentera mig själv    
Dag 2 - Det som betyder mest    
Dag 3 - Någonting som stör mig    
Dag 4 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig    
Dag 5 - Vad är kärlek    
Dag 6 - Min bästa vän    
Dag 7 - Favoritplagg    
Dag 8 - Favoritserien att titta på
Dag 9 - Det här saknar jag
Dag 10 - Min mobil
Dag 11 - Något som gör mig avslappnad
Dag 12 - Om du fick en miljon, vad skulle du göra?
Dag 13 - Det här är jag beroende utav
Dag 14 - Något jag vill ha tillbaka
Dag 15 - Min absoluta favoritlåt
Dag 16 - Det här får mig att gråta
Dag 17 - Min största rädsla
Dag 18 - Mitt julmys, & mina julförberedelse för i år

Känner att jag verkligen inte har något roligt att skriva nu för tiden så då passar det väl bra med en sån här lista tänkte jag. Inte för att det är så speciellt mycket roligare men då behöver jag inte sitta och fundera över vad jag ska skriva. Dock var denna lista tänkt att man skulle skriva en om dagen fram till julafton, med start den 1 december, men det har ju redan varit och då tänkte jag att jag tar bort några "punkter" som inte verkar så roliga. Jag kör i gång direkt och börjar med nr 1, presentera mig själv.


Ja okej, kan väl börja med att tala om att mitt namn är Julia Karlsson och jag är 16 år gammal. Mina föräldrar är skilda och därför reser jag som en resväska mellan dom, nästan. Den egentligen enda saken jag tycker är jobbigt med det är just att man hela tiden måste hålla koll på sina grejer och att åka hit och dit hela tiden. Därför bor jag mer hos mami. Jag har ett riktigt syskon, min lillebror Filip. Sen har jag även 3 bonus-syskon, Lovisa, Lukas och Elias. Även dom är yngre än mig. Jag går första året på gymnasiet, Hotell och turism-linjen.

Vad mer ska jag berätta? Jo, jag älskar musik och dans och allt som hör till. Jag har dansat i ca 6 år och det är något av det bästa jag vet! Annars gillar jag att fotografera (äger en Canon EOS 500D), sjunga och att umgås med familj och vänner.

Vet inte vad mer jag kan skriva, är det något ni undrar är det bara att fråga helt enkelt. Sätter nog punkt här så gör jag nr 2 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0