Let it snow, let it snow, let it snow

Vad duktig jag är. Började ju på den där listan i förrgår och har redan missat en dag, av två. Men jag har faktiskt något att skylla på. Gårdagen blev inte direkt som planerat. Satt på bussen påväg till dansen och hade bara åkt i någon minut när vi var tvungna att stå i en bilkö i ca 20 min pga en olycka. När vi väl kom därifrån hann vi åka halvvägs in till stan och då kom nästa stopp. Vi hade stannat vid en hållplats men vi kom aldrig därifrån... Det var alldeles för halt på vägen så bussen bara gled bakåt. Allt det där kom ju lite olägligt med tanke på att det var sista träningen innan dansuppvisningen, som vi då missade. Men det är väl sånt man får räkna med när man åker buss på vintern antar jag. Tur att jag hade trevligt sällskap i alla fall, min fina vän Amanda var också med. Jag kan fortsätta att berätta om gårdagen hur länge som helst men det ska jag inte göra.

Skolan har bara varit seeeg idag, jobbiga lektioner helt enkelt. Men har fått skrattat mycket i alla fall, alltid något haha. Har blivit förkyld och har världens huvudvärk också, så jag ska bara ta det lugnt ikväll. Det är ju idol finalen kl 20 idag, det får jag inte missa! Har lite planer för helgen men det kan jag skriva om en annan dag. Tar ikapp det jag missat av listan också, men lite senare. Mår inte sådär jätte bra just nu, och får bara ont i huvudet av att kolla på datorn. Hoppas att ni mår bra i alla fall!

Photo: we♥it, tycker verkligen att snön kan komma nu, hatar slask!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0