Year 2011

Nu är det inte många timmar kvar av det här året så jag tänkte, som alla andra, visa lite av det jag gjort under 2011 (dock med start från sommaren då jag inte riktigt har koll på den tidigare hälften av året). Enjoy.

Någon gång under våren/tidigt på sommaren åkte jag med Amandas familj till en camping (bilden är tagen när vi åkte båt och det blåste en aning vilket gjorde det svårt att ta kort).

Sista veckan i 9an åkte alla nior till Stockholm där vi både var på ett museeum och Grönan.

Sen var det skolavslutning och jag gick ut 9an!

Sommarjobbade en hel del och hade till slut råd med min lovely camera.

På sommarlovet åkte jag tillsammans med familjen på pappas sida till Grönan.


Med familjen/släkten på mammas sida åkte vi först till Falun...

..och sen vidare till Leksand sommarland. Vädret var kasst men vi hade roligt ändå.

Var även mycket uppe vid stugan med familjen/släkten under sommaren.

Besökte Torön med Filip, mamma, mormor och morfar.

Var på bilbingo några gånger och lyckades vinna flera gånger!

Dagen innan skolorna började igen åkte vi på en liten båtkryssning över dagen.

Började på gymnasiet och åkte iväg på en "klassresa" någon gång under de första veckorna. (Lånad bild)

Vi besökte då också ett museeum, som jag för övrigt har glömt bort vad det heter nu.

Filip var på pingistävling i Stockholm över en helg så jag och Amanda följde med och var på Grönan ännu en gång och andra dagen gick vi på stan.

Var barnvakt till den här busungen (min kusin) några gånger.

Fikade med mina fina vänner!

Sen kom hösten och kylan så jag och Ida var ute och fotade en dag.

Fick även en kusin under hösten!

Hade dansuppvisning på UKK med brudarna nedan! (Ursäkta dom dåliga bilderna...)


Firade tidig jul med Amanda och Ida: vi fikade, bytte julklappar och hade det mysigt.

Sen blev det julafton, dock utan snö detta år=ingen julkänsla alls. Så här såg jag ut då


Och slutligen, nyår firade jag tillsammans med min bästa vän och Jesper det här året.

Kan väl säga att 2011 både har varit bra och dåligt men jag tar med mig många härliga minnen från det året. Nu ser jag bara framåt för vad 2012 har att erbjuda! Hoppas att ni alla har haft ett bra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0