19 februari 2011

Hej på er!
Det var ett tag sen jag uppdaterade här i bloggen nu. Har flera gånger tänkt slänga in ett inlägg men det har inte blivit av. Jag tänkte göra ett försök till att få ordning på bloggen men många inlägg kan jag inte lova.

Mycket har hänt på senaste tiden men jag orkar inte skriva allt här, det tar för lång tid. Kan ju berätta vad jag gjorde igår istället då det var sista skoldagen innan lovet. Jag hann inte direkt börja längta efter lovet den här gången (som jag annars brukar göra) eftersom att det var rätt tätt inpå jullovet. Men jag ska inte klaga, det känns endå skönt att vara ledig en vecka nu. Hur som helst, gårdagen spenderade jag med Amanda och Fanny hemma hos Amanda. Det var roligt att umgås med dom tjejerna igen!

Nu sitter jag hemma hos pappa och ska alldeles strax sätta på ett avsnitt av Beverly Hills 90210 (heter det så? har inte riktigt förstått vad serien heter än) Har nästan blivit besatt av den serien, otroligt bra! Om drygt en timme börjar ju melodifestivalen också. Har snabbt lyssnat igenom kvällens bidrag på svt. Jag måste faktiskt säga att det inte var några höjdare ikväll, tråkigt. Håller nog på Sara Lumholdt-Enemy (låten hittar ni här), efter att ha lyssnat på den några gånger nu så börjar jag gilla den! Kanske dumt att säga nu, framträdandena kanske är bättre än själva låtarna.

Ha en bra lördagkväll så hörs vi kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0