Vad jag tycker om bidragen i melodifestivalen 2011 - del 1


Dilba-Try Again: Okej låt faktiskt men hon var så stel på scen, tråkigt framträdande alltså.
Swingfly-Me And My Drum: Måste vara en utav de sämsta låtarna jag någonsin hört. Förstår inte hur den kunde gå till final.
Jenny Silver-Something In Your Eyes: Hm, svårt. Jag gillade låten, den var en "typisk melodifestival-låt".
Jonas Matsson-On My Own: Slipper man kolla på honom så var låten endå rätt bra. Men hans framträdande var bara... pinsamt!
Le Kid-Oh My God: Till en början så trodde jag att det var ett skämt, haha nej. Låten blir bättre för varje gång man lyssnar på den faktiskt. Den sätter sig på hjärnan i alla fall.
Rasmus Viberg-Social Butterfly: Varför tycker alla att den här låten var sämst? Jag gillar den, lite. Ingen hit direkt men endå inte så dålig. Dock lite för lik norrmannen som vann för något år sedan (kommer inte ihåg hans namn).
Pernilla Andersson-Desperados: Kommer inte ens ihåg den här låten så den lär inte ha varit något i min smak.
Danny Saucedo-In The Club: Ja, vad ska man säga? Han gick väl antagligen vidare för att han är han. Låten var ju inte speciellt bra, tjatig. Men jäklar, han är grym på att dansa måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0