1 januari 2011

Första dagen på det nya året. Hoppas att ni alla mår bra! Själv är jag sjukt trött, vilket jag aldrig brukar vara den här tiden. Igår var det ju nyårsafton och som jag skrev i inlägget under så var det massa folk här. Dom flesta åkte hem runt 04.00 så det var inte så lätt att sova om man säger så :p Jag låg och kollade på Gossip Girl ett tag innan jag lyckades somna. Blir nog till att lägga mig tidigt idag. Nu: kolla på Gossip Girl. Sen: sova.

Juste, angående min design så har jag fortfarande inte fått iordning den, som ni ser. Den är just nu i olika delar men jag orkar verkligen inte fixa det nu.


A new year, but I'm still the same as yesterday.

Kommentarer
Postat av: Queen ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

fina bilder

2011-01-01 @ 23:12:37
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

Hejsan! :) Händer något skoj idag? Kram!

2011-01-02 @ 00:26:23
URL: http://perfektionist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0