15 januari 2010

Hej på er!
Tänkte bara slänga ihop ett litet inlägg nu! Jaha, vart ska jag börja? Jo, idag har jag nästan inte gjort någonting förutom att jag var och kollade när brorsan spelade pingis. Ja det var väl allt, haha. Kul liv, jorå. Juste, måste berätta en sjuk sak som jag såg idag! Mamma och Filip skulle in på en sportaffär och då satt jag kvar i bilen på parkeringen. Just då kom en hel flock med fåglar, det var nog ett par tusen! Det var helt sjukt, och jag som är rädd för fåglar också. Usch, det var nästan läskigt. Dom var helt vilda också, typ lät as högt och flög runt i flockar så att det såg ut som stora svarta moln! Låter väl inte så troligt men det var faktiskt så. Jag filmade en stund men filmen ligger på mobilen så jag lägger upp den imorgon istället. Då ska ni allt få se :p

Nu sitter jag vid datan och kollar på Fångarna på fortet på teven. Brukar aldrig kolla på det men det finns inget annat att kolla på endå. Har en burk godis bredvid mig också, fast har inte ätit en enda än. Hm, vet inte vad det är med mig.. Kanske för att jag är så sjukt trött som jag inte är sugen på godis. Aja, nu ska jag väl kika vidare på teven. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0