16 januari 2011

Hello!
Är helt slut,
har städat hela mitt rum. Och det var väldigt stökigt! Det tog ca 3 timmar att städa hela rummet. Har ganska litet rum så det blir väldigt snabbt stökigt, fast jag är ganska slarvig också :p Tappade bort min plattång för nån vecka sedan och trots att jag nu städat rummet så hittade jag den inte!

Ska snart sätta mig och plugga lite men först måste jag ta det lugnt en stund, har ont i kroppen efter städningen. Hehe, klen jag är. Föresten, ni har väl inte missat att Solsidan börjar idag? Jag ska kolla! Och så är det ju andra avsnittet av One tree hill säsong 8 idag också, me like!



Haha kolla mitt skrivbord på tredje bilden, inte lite saker inte. Anders fixade också en ny hylla under teven och lampor vid skrivbordet. Julias bilder ala Foki-style.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0