18 januari 2011

Hello my people, närå. Sitter och pluggar engelska och spanska glosor på glosboken.se. Nice, fast nej. Har en text jag ska läsa och översätta också. Jaja, that's life. Föresten, vi var och simmade med klassen idag. Simmade klädsim och tränade på livräddning, galet jobbigt var det. Fast å andra sidan så har jag inte den bästa konditionen heller. Vi hade matte innan simningen och efter lunch hade vi spanska då våran snälla lärare bjöd på glass och massa gott! Hehe.

När mamma kommer hem från jobbet så ska vi bara käka och sen åker vi till mammas kompis och kollar på deras hundvalp. Hihi, älskar hundvalpar! Så sjukt gulliga ju! När jag flyttar hemifrån ska jag skaffa en mops :) Världens gulligaste! Tycker att feta hundvalpar är sötast, hehe. Men nu måste jag fortsätta plugga, skulle bara slänga in ett litet inlägg tänkte jag. See ya


bildbrist. bild på våran knaskatt. Tror seriöst att han har något fel, om man inte klappar han så bits han :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0