19 januari 2011

Hello sunshines!
Har ont i magen, buhu. Men det har gått över helt nästan. Åt kyckling, ris och currysås till middag idag (mums!) och såklart så åt jag så mycket så att jag fick ont i magen. Haha.
Det har inte hänt något speciellt idag. Helt vanlig skoldag bara. Helt okej faktiskt, vi hade bild och det var kul faktiskt, brukar annars inte tycka om bild. Men förut så hade vi bild i en liten äcklig sal nere i en källare och nu så har vi både ny bildsal och HK-sal! De är helt nygjorda, as nice! Yes, nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga lite på engelska glosorna, eller läsa, får se. Ha det bra! Puss


Två bilder från imorse! Hann inte skriva något inlägg då för jag fick bråttom till bussen, as always. Haha, ångrar redan att jag lägger ut den högra bilden. Usch, jaja man kan inte alltid bli bra på kort, speciellt när man är som mig som inte kan vara seriös på bilder typ.. Och som sagt jag hade bråttom till bussen så jag hade inte så mycket tid till att ta kort då :p


Kommentarer
Postat av: felicia andersson :)

Jag känner igen mig där ja, haha :D

2011-01-23 @ 20:55:15
URL: http://feliciaabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0