Svar på tal

Kommer inte ha tid till att blogga nu i veckan för jag har en hel del att ta igen i skolan eftersom att jag varit sjuk i en vecka. Dansen börjar också den här veckan som kommer. Då vet ni redan nu att det inte kommer att komma upp så många inlägg framöver.


Fick en kommentar i ett inlägg där jag tipsade om en snygg cardigan, och eftersom att personen inte länkat till en blogg så tänkte jag svara här istället.

Kommentar: Petra
om Martina Cardigan, 199 kr:

gud? Du skriver på din blogg som om du vet aallting och är asrik?, du säger: inte speciellt dyrt
som att du vill visa att det inte är någon bigdeal? varför åker du inte bara ut och kööper skiten?
basplagg?vart kom du på de? i någon av dina snygga ordböcker? jävla mode-wannabe;)
sry men jag stör mig på att du håller på sådär när du endå säkert är skitmobbad i verkligheten

Svar: Nej jag vet inte allt och jag är verkligen inte rik. Vet inte varför du tror det, för att jag brukar lägga ut kläder på min blogg? Det betyder ju inte att jag köper ALLT jag lägger ut här. Jag handlar sällan kläder, även fast jag älskar att shoppa. Jag är ju inte gjord på pengar. Om du stör dig så mycket på hur jag skriver så behöver du inte läsa min blogg. Jag skriver vad jag vill. Och föresten, jag är väl inte wannabe bara för att jag skriver mycket om mode? Visst, jag är intresserad av mode, annars skulle jag ju inte lägga ut bilder och skriva om massa kläder och sånt, men låt mig vara det isåfall. Och basplagg är ett ord. Jag läser ganska många modebloggar för att jag tycker att det är intressant, kanske därifrån jag fått sådana ord. Jag säger det igen, jag tror inte att jag vet allting.  Tycker att det var ganska dumt att kommentera så här, du borde förstå att man kan ta illa upp. Sluta klandra ner på folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0