1 juli 2011


Shoppat på rean; check! Kollat på bio: Pirates of the caribbean 4; check! Käkat; check! Råkat öppna en toadörr när det var någon på toa; check! Fått reda på att jag kom in på mitt förstahands val av gymnasium; check!

Ja, det var nog det jag har hunnit med idag. Köpte faktiskt inte ett enda klädesplagg idag, (förutom en bandeau) endast smycken och en väska blev det. Det var alldeles för varmt för att ens orka pröva kläder osv så därför köpte jag inte så mycket. Men jag är nöjd med det jag fick med mig hem. Kan ju i alla fall tala om att jag älskar rea. Visar det jag köpte imorgon, orkar inte fota det just nu. Så håll utkik. Nu ska jag springa ner och äta glass och jordgubbar! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0