20 juli 2011

Hej, hoppas allt är bra med er! Själv kom jag hem för ca en timme sedan efter att ha jobbat hela dagen så jag är rätt trött nu. Var tvungen att gå upp 06.20 för att hinna med första bussen. Har åkt 5 olika bussar idag och sammanlagt satt jag på bussarna i 4 timmar. Men det är rätt skönt att åka buss själv ändå, speciellt om det är lugnt på bussen. Hade dock väldigt svårt att hålla ögonen uppe på bussarna imorse. Har egentligen lust att hålla in "sudd-knappen" tills all text är borta och skriva något helt annat för jag kan förstå att det blir tråkigt och enformigt att bara läsa om hur jag har det på jobbet osv. Men vad ska jag då skriva? Har ju inte haft för mig något annat så jag kan ju inte ljuga ihop något bara för att ni läsare inte ska tycka det tråkigt att läsa min blogg. Inläggen den senaste tiden har väl ungefär sett ut såhär "Hej. Idag har jag jobbat. Det gick bra/dåligt för att... Hejdå". Haha, nästan i alla fall. Men det ska bli ändring på det. Inget mer prat om jobb hädanefter. Promise.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid :D

2011-07-21 @ 08:23:27
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0