25 juli 2011

Hej på er! Sitter i min säng och bara tar det lugnt framför datorn i min ziperall. Bredvid mig ligger Svea (kattungen) och sover, så söt. Har varit in till stan en sväng idag också. Köpte en kameraväska vilket I was in desperate in need of. Ingen speciell direkt men jag kände att priset hade större betydelse än utseendet. Fick även ett par jeans och en tjockare tröja utav papi, jätte snällt! :) Innan brorsan och pappa drog iväg och spelade golf käkade vi på Panini. Dom har galet goda pizzor där! Rekomenderas verkligen. Hade ingen lust att sitta och vänta i ca 3 timmar medans dom spelade golf så jag tog bussen hem strax innan 14. Men innan det sprang jag och köpte lite godis, en tidning och lite andra nödvändigheter.

Så nu ska jag slå på en film. Det blir nog Definitely, maybe. Antingen den eller Never say never, igen. Haha, jag tar tillbaka det jag skrev om att jag inte hade Bieber-fever... ;) Räcker det inte med att jag har en crush på Cam Gigandet efter att jag sett Burlesque?? Nu Justin Bieber, ojojoj. Det trodde jag aldrig om mig själv haha :O.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0