3 juli 2011

Hola amigos, kom nyss hem från Amanda. Snäll som hon är så skjutsade hon hem mig med moppen trots detta väder. Tack ♥, känner mig helt slut, har ändå inte varit vaken så värst länge idag. Igår/idag försökte vi få ordning på Amandas design på bloggen. Det tog några timmar men det blev bra till slut. Sen kollade vi på massa filmer samtidigt så vi gick inte och la oss förens runt 6 på morgonen. Sen vaknade vi vid 15. Så jag är rätt trött nu. Ska hoppa in i duschen nu och sen blir det antingen kolla på film eller fixa min egen design. Blev lite smått sugen på att göra om den när jag höll på med Amandas design igår. Får se vad jag bestämmer mig för. Tänker i alla fall försöka lägga mig betydligt tidigare idag, ska upp tidigt och jobba imorgon. Föresten, ska försöka hinna med att fixa bilder på shoppingen från i förrgår och igår. Men jag lovar inget. Tills vi hörs; ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0