6 juli 2011

Hade precis skrivit klart ett inlägg och då råkar jag radera det... Bra Julia. Jaja, får väl skriva om allt då, eller nej jag kortar nog ner det lite.

Hej på er! Håller just nu på att packa samtidigt som jag äter glass, medans jag dunkar musik. Kom för ca 30 minuter hem från jobbet. Ett tips: befinn er inte i ett växthus när det är soligt. Jag lovar, det är hundra gånger varmare än ute. Jobbar ju själv i ett växthus och idag var det verkligen för varmt! Men det var endå ganska roligt idag. Fick gör många olika grejer och även prova saker som jag inte gjort förut. Nej, nu måste jag fortsätta packa och sen drar jag till papi. Bjuder på en härlig låt med Veronica Maggio så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0