All that you can't leave behind

Tänkte bara tala om att jag åker till stugan på torsdag och jag vet inte rikitigt när vi åker hem. Kommer i alla fall inte ta med mig datorn så det kommer att bli tomt på inlägg framöver. Jobbar även imorgon och på torsdag innan vi åker så kommer inte att ha tid till att blogga då heller. Därför blir nog det här mitt sista inlägg på några dagar. Men det gör inte så mycket, har ändå ingen inspiration nu för tiden. Speciellt inte med tanke på det som hänt i Norge. Tycker att det är så fruktansvärt hemskt :(. Sjukt att det finns sådana sjuka människor. Hoppas verkligen att han får det straff han förtjänar. Dödsstraff tycker jag, men det kommer ju aldrig hända. Liksom, varför ska han få leva när han dödat nästan 100 personer?

Hur som, tänkte i alla fall berätta lite om min dag. Träffade Ida idag, vi var mest ute och pratade bara. Köpte glass gjorde vi också. Firade även Karin (pappas tjej) idag. Det var nog allt jag hunnit med idag. Nej, nu måste jag börja göra mig i ordning för att gå och lägga mig, vilket kommer att ta någon timme. Ska ju upp vid 6 imorgon. Vi hörs när vi hörs!

Foto: jag
Har ungefär 20 st såna här bilder på datorn. Dom är näst intill identiska så jag valde bara någon random.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0