Glaaad Julia!

Tja snyggingar! Är såhääääääär glad just nu för jag har köpt en systemkamera!! Känns som min födelsedag haha. Har annars haft en grym dag idag med familjen på stan (inte hela familjen dock). Först gick vi och köpte glass som vi åt nere vid ån och efter det gick vi mest runt på stan. Fick med mig en ball T-shirt hem dessutom. Blir helt speedad när det händer något roligt haha. Speciellt när det är något man inte vet om eller inte har räknat med. Som idag, har fått veta att jag ska få mina pengar från sommarjobbet i slutet av sommaren så egentligen skulle jag inte kunna köpt kameran förens i augusti. Men imorse fick jag veta att vi skulle åka in och kolla på en kamera. Hur glad blir man inte då liksom?? Har dock inte testat kameran än (förutom i affären) då batteriet måste ladda i 2 timmar först. Men när det är klart då jäklar ska här fotas!! Ha det bäst så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0