Happy girl

Hej! Jag känner mig extra glad idag, vet dock inte varför haha. Måste nog vara för att allt jag fått höra/har gjort idag har bara varit bra saker. Tänker inte skriva allt men lite. Det absolut bästa är att jag inte mådde dåligt EN ENDA SEKUND idag! Hur skönt som helst! Sen fick jag reda på att vi ska åka till våran stuga nästa vecka, och på fredag, lördag eller söndag blir det Leksand sommarland, beroende på vädret, har inte varit där sen jag var jätte liten så det blir kul. Och det allra bästa med det är att både mormor, morfar, kusinen, min moster och hennes man (+min familj då, men det kunde ni nog räkna ut själv) ska med. Och vi ska bo på hotel också. Sen efter det åker vi kanske upp till stugan igen, om jag inte blir tvungen att jobba. Hoppas att jag kan byta dagar. Längtar! Men nu ska jag gå ner och göra mig en milkshake! Känner mig värd det efter den här dagen haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0