Hard work

Funderar på om jag ens kommer att få något riktigt sommarlov i år. Känns som att det enda jag gör är att jobba. Önskar att jag hade rika föräldrar som kunde ge mig vad jag ville, då skulle jag slippa arbeta häcken av mig för att ha råd med en kamera. Men men, inget jag kan göra åt saken.

Började halv 9 idag så jag var ju rätt trött, skrev ju igår att jag var vaken till 6 dagen innan. Kunde såklart inte somna igår kväll heller så jag kunde sov inte så länge inatt. Nog om det, det jag egentligen skulle berätta var att när jag var på jobbet så mådde jag verkligen inte bra. Allting snurrade, såg suddigt, trodde jag skulle spy, hade sjukt ont i magen, kunde knappt stå upp osv. Galet jobbigt kan jag tala om att det är. Och som sagt det är inte första gången. Men jag måste ju jobba vidare. Kan ju inte slänga mig ner på stengolvet bara för att jag mår dåligt, trots att jag gärna skulle göra det i dessa lägen haha. Jag får helt enkelt stå ut med det. Önskar bara att jag visste varför jag alltid mår så dåligt när jag är där. Då kanske jag skulle kunna göra något åt det. Ska dessutom jobba både tisdag, onsdag och kanske fredag också. Vilket inte känns så där jätte roligt. Nog med gnäll nu. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör i alla fall. Njut av sommaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0