If it's meant to be it will be


Guess what I just did? Jag beställde Never say never-filmen, trots att jag redan har den på datorn och dessutom sett den flera gånger. Haha nörd jag har blivit. I have become a real JB-fan. Men det var faktiskt för att man fick en rabattkod på just den filmen i en tidning och eftersom att filmen jag har är kass kvalité så passade jag på när det ändå blev så billigt. Vad fanken, jag har ju vunnit över 2000 kr på bilbingo, då kan jag väl få unna mig en film i alla fall tycker jag :D Föresten, klicka HÄR så kommer ni till en awesome låt!

Imorgon är sista dagen för mig på det ena sommarjobbet, sen har jag sommarlov på riktigt! :D Dock så är ju nästan sommarlovet nästan slut... :( Får se till att njuta till max dom sista veckorna som är kvar helt enkelt. Som sagt, imorgon åker vi till stugan, hela släkten på mammas sida den här gången. Riktigt kul kommer det att bli! :D Nu: packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0