New stuff


Sådär, det var nog allt. Och nej, jag har inte köpt allt detta idag utan det är grejer från andra shoppingrundor också. Har ju skrivit flera gånger att jag ska visa det jag köpt men det har aldrig blivit av så nu la jag upp allt som jag köpt den senaste tiden. Orkade inte hålla på att fota allt för sig, hade blivit lite väl många bilder då. Allt på en bild fick det bli. Dem svarta tröjorna/linnena syns dock inte så bra men så småningom så kommer jag ju att använda kläderna och då får ni bättre bilder på dem. Kom nu på att jag glömt två saker men strunt samma.

Nu måste jag verkligen börja packa. Herregud, klockan är snart 22 och jag har varken packat upp från pappa, packat till Järvsö & Leksand eller laddat kameran. Och jag kommer säkert på andra saker som måste göras när jag väl börjat. Men en sak till bara, kommer nog inte ta med mig datorn i veckan. Tror att morfar tar med sin så det får räcka. Kan ju låna den istället. Ni får ha det så bra tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man tackar! allt bra? :)

2011-07-19 @ 22:47:10
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0