Shopping ännu en dag

Nu får det nog ta och räcka på ett tag haha. Blir ju pank annars om jag ska shoppa hela tiden. Men vad gör man inte när det är rea överallt? Kan ju inte låta bli då liksom. Men nu har jag bestämt mig för att det inte får bli någon mer shopping på ett bra tag för min del. Hur som, mamma skulle till banken på Gränby idag så då följde jag och Filip med. Mer shopping-galen familj får man leta efter haha. Alltid när vi tre är och handlar tar det alltid flera timmar och alla köper jätte mycket grejer! Som idag, sista affären vi var inne på var Stadium och vi var där i ca 1 1/2 timme. Själv brukar jag aldrig handla där men brorsan ville in där så jag följde med. Konstigt nog så hittade jag en del grejer där också. Jag ska visa er allt snart men först måste jag ta något att äta. Stay tuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0