22 juli 2011


Ibland är man bra snygg måste jag erkänna, egentligen ser jag ut som på den vänstra bilden hehe. Närå. Sitter just nu hemma hos pappa och leker med webcamen och dunkar musik. Har inget bättre för mig ändå. Var uppe tidigt och jobbade idag också. Kan säga att det här jobbet är såhääär mycket bättre än det jag hade i början av sommaren! Mycket roligare och många roliga människor där också. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, säkert kolla på någon film lite senare. Imorgon får jag sovmorgon! :) På tal om att sova, kunde knappt sova inatt pga åskan. Lät ju som att hela huset skulle braka samman :o Läskigt! Nu ska jag ta och leta efter någon bra film, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0