Nu har jag sommarlov!

Hej! Har inte kunnat blogga förens nu då vårat internet hos pappa inte har fungerat. Har dock varit rätt skönt att inte ha haft tillgång till internet. Har umgåtts mycket med familjen istället. Inte för att jag brukar sitta vid datorn hela dagarna endå men, ja ni förstår nog vad jag menar. Har ju också jobbat måndag, tisdag, onsdag och även igår. Skulle egentligen inte jobbat igår men kommer inte kunna jobba på ca 2 veckor framöver, så jag passade på att jobba en stund igår. Har inte riktigt känt att det varit sommarlov förens idag. Har ju jobbat väldigt mycket och massa annat har också kommit i vägen. Så nu ska jag njuta av sommaren till max! Solen skiner även idag så idag blir det att slappa vid poolen! Badade föresten för första gången i poolen igår. Det känns konstigt att plötsligt ha en pool hemma. Men det är ju hur skönt som helst! Hatar att bada i sjöar när vattnet inte är klart då jag har fiskfobi haha. Så man kan lätt säga att jag är en poolmänniska. Vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0