17 juni 2011

Godmorgon! Eller ni kanske har vart vakna en stund nu, det är inte alla som är morgontrötta som jag. Har precis ätit frukost, yoghurt med flingor och jordgubbar. Något jag älskar med sommaren är alla bären man kan äta då, hur gott som helst ju och dessutom nyttigt. Hur som, idag ska jag in till stan med mamma. Vi ska gå på bio och jag bjuder, det var min födelsedagspresent till mami när hon fyllde år. Vi ska se Something borrowed. Hoppas på att den är så bra som den verkar. Ska försöka hinna med att kika runt i lite affärer innan bion också. Efter bion åker vi hem till mormor och morfar, ska vara hundvakt till deras hund medans dom är iväg över helgen. Så jag kommer väl hem på söndagen. Hoppas på bra väder i helgen i alla fall, så man slipper sitta inne hela dagarna. Dock måste jag ju ändå gå ut med Lui så då hoppas jag verkligen inte att det regnar. Kanske skriver något inlägg där, vi får se. Ha en bra helg annars! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0