18 juni 2011

Hej! Är äntligen framme hos mormor och morfar. Bussarna strulade ganska mycket men jag lyckades ändå åka 3 olika bussar på ett och samma klipp, så det var ju bra. Först var jag tvungen att byta buss, nästa buss var försenad så det var knappt så att jag hann med den sista bussen som jag skulle ta i Uppsala. Bussen hade börjat köra men som tur var så stannade chauffören när han såg mig. På den bussen var den där grejen som man ser vilken nästa hållplats är trasig så jag visste inte var jag skulle gå av riktigt. Lyckades åka för långt så jag fick gå en bit, men det dog jag inte av direkt.

Mamma är här också så ikväll ska vi kolla på en film som går på tv, Bröllopstestet hette den tror jag. Den börjar klockan 21 så nu ska jag hoppa på cykeln och köpa något gott på affären. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0