19 juni 2011

The day: vaknade upp hemma hos mormor och morfar. Gick ut på en promenad med Lui. Tog bussen till Uppsala. Kollade runt i affärer. Tog bussen hem.

Nu blev det kortfattat men det struntar jag i. Skönt att slippa skriva 100-sidig uppsats så fort man ska skriva ett inlägg. Okej, tog väl i lite. Men jag är trött så jag orkar inte skriva så mycket. Om drygt en timme börjar Bachelorette, sista avsnittet. Gudars vad arg jag blir om Kristian vinner. Usch på honom. Hejar klart på Sebastian. Imorgon ska jag jobba, börjar kl 9! Inget sommarlov för mig inte. Jobbar i och för sig bara måndag och tisdag sen drar jag till stugan med la familla. Nice.

Bjuder på en bild som är tagen för några dagar sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0