25 juni 2011

Fast för mig är det fortfarande den 24e, midsommarafton alltså. Kör "night-bloging" nu. Idag har vi gjort allt det som man brukar göra på midsommar, ja i alla fall det som vi brukar göra varje år här uppe i Järvsö. På förmiddagen var vi iväg en sväng till affärn och handlade grejer inför midsommarlunchen. När vi kom hem satte vi igång med maten och när vi hade ätit färdigt åkte vi iväg i spöregnet till Stenegård för att dansa runt midsommarstången mm. Det var dock ingen av oss som dansade, utan vi åkte nog mest dit för att vi alltid gör det. (Filmade lite under tiden där så jag lägger ut videos imorgon). Det regnade ju som sagt och vi var inte så sugna på att dansa då. Senare på kvällen hade mormor fixat en tipspromenad till oss andra, jag kom sist haha. Sen hade min moster fixat en 3-kamp, tjejerna mot killarna. Det har varit en rolig dag! Och nu vet ni vad jag har gjort idag. Lägger upp bilder och sånt imorgon för jag har inte riktigt tid just nu. Vi hörs imorgon! Berättar även då vad jag ska göra imorgon. Nu blev det mycket "imorgon" här. Nej, god natt hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0