9 juni 2011

Hej! Vart ju inte direkt någon förbättring efter det att jag skrev att jag skulle börja blogga igen. Anledningen är att jag har haft alldeles för mycket att göra för att ens ha hunnit sätta mig vid datan dem senaste dagarna. Men jag kan väl berätta lite vad jag har haft för mig.

I tisdags var hela Gamma (alla 9:orna) i Stockholm. Vi tog bussen till ett museum och sen knallade vi vidare till Grönan. Det var sjukt roligt! Har fortfarande ont i halsen eftersom att jag skrek så mycket haha. Dock så var det väldigt långa köer men det får man väl räkna med. Det var också väldigt varmt så man kände sig lagom fräsh när man gick runt och svettades där haha. Vi kom hem runt 23 och då tyckte lärarna att vi skulle få sovmorgon till 9.30 dagen efter. Vilket var skönt!
På onsdagen var det 5-kamp mot åttorna nästan hela dagen. Även då var det väldigt varmt vilket var rätt jobbigt eftersom att vi var ute hela dagen. Sista timmen var det fotbollsmatch, lärarna mot 9-orna. Efter skolan drog jag och Amanda direkt hem till mig och började fixa oss inför Bärsta, där 9:ornas avslutningsmiddag hölls. Även där hade vi det galet kul! Dansade så mycket att jag fortfarande har träningsvärk i benet. Vältränad? Nja.
Även idag fick vi sovmorgon, fast till 10. Och idag var det väldigt slapp dag. Vi städade enheten, samlades en stund i vår mentorsgrupp, hade vattenkrig mot lärarna och övade inför skolavslutningen. Då förstår ni väl att jag inte haft tid till att blogga?

Det kändes faktiskt väldigt konstigt i skolan idag. Gick hela tiden runt och tänkte "det här är sista gången jag...". Har länge längtat till sommarlovet så att man slipper skolan osv, men nu känns det helt fel. Vill inte sluta. Kommer sakna alla 9:or! Idag var våran sista dag tillsammans för imorgon är det ju skolavslutning. Skulle kunna fortsätta skriva ett bra tag men då blir det här inlägget alldeles för långt. Vilket det redan är i och för sig. Jag sätter punkt här. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0