Changes

Kom nyss hem från stan. Blev inte av att åka till mormor och morfar efter bion, blev tvungen att jobba imorgon. Så jag åker nog imorgon istället, fast det är inget bestämt. Ska i alla fall få jobba inomhus imorgon vilket är skönt om det ska fortsätta att regna imorgon också. Känns faktiskt skönt att få sova i min egna säng i natt, brukar sällan kunna sova bra när jag sover borta. Men nu till dagen som jag tänkte berätta lite kort om. Åkte ju som sagt till stan med mami. Vi gick på stan ett tag, dock väldigt kort stund, innan vi gick och köpte oss en varsin sallad på Cupido (om det ens heter så? blev osäker nu.) Hur som helst, sen skyndade vi oss iväg mot bion. Filmen vi såg hette ju som sagt Something borrowed och den var över mina förväntningar. Hur bra som helst var den! En av mina favoritfilmer måste jag nog säga. Det gjorde heller inget att det var en skit snygg kille som spelade en utav huvudrollerna ;) Nu: Andra avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0