Going to Järvsö

Tjingeling! har egentligen inte tid till att blogga nu då jag måste börja packa inför Järvsö. Vet inte riktigt om jag har berättat det, men jag ska åka till våran stuga i Hälsingland idag med släkten. Som jag har längtat alltså! Det är som mitt andra hem (Eller tredje blir det ju eftersom att jag bor hos pappa också). Dock så kunde inte hela släkten följa med över midsommar men det kommer bli roligt ändå. Förlåt alla släkter där ute, men min släkt är faktiskt bäst! Hihi. Har firat midsommar där uppe varje sommar i hela mitt liv (förutom en). Kommer att ta med mig datorn så jag kommer nog att blogga när jag är där, därför behöver jag inte berätta så mycket mer just nu.

Föresten, tänkte tipsa om en bra sida. Packlista.com söker ni på och där skapas en packlista efter en del val man gör i början. Sen är det bara att kryssa av vart efter som. Är inte så bra på att förklara så ni får gå in och kolla själva helt enkelt. Men det är i alla fall jätte bra om man är som jag, att man lätt glömmer bort att packa med allt. Nej, nu måste jag sätta igång med packningen, ska åka om drygt en timme. Tills vi hörs; ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0