Marknaden

Idag har vi varit iväg på marknad/tivoli nästan allihopa, bara morfar saknades. Jag har under dem senaste åren hunnit tröttna på alla sorts marknader men den här gången var det faktiskt riktigt kul och jag hittade massor av saker som jag skulle ha velat köpa. Dock så köpte jag inte sådär jätte mycket grejer då jag tyckte att jag behöver pengarna till andra saker. Men jag fick ändå med mig några saker hem, en T-shirt, ett örhänge och godis. Var riktigt sugen på att köpa en jätte mysig tröja men den var lite för dyr så jag lät bli. Vilket jag ångrar lite nu i efterhand. Vi hann även med en liten picknick i en vacker park/trädgård. Dagen har varit riktigt bra och än är den inte slut. Snart ska vi nog sätta igång med maten och ikväll blir det antagligen spel som alltid. Kan det bli bättre? Tror knappast det. Måste bara tillägga en sak; Släkten är bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0