Minigolf

Hej på er! Egentligen skulle vi iväg på en marknad idag men det var inte så bra väder så vi åker dit imorgon istället. Så hoppas på bättre väder då. Vi åkte till Ljusdal och spelade minigolf istället och vi kom nyss hem så då tänkte jag passa på att skriva ett inlägg när dom andra lagar mar, annars blir det inte av. Ja, vi spelade ju som sagt minigolf och jag vann! Har inte så mycket mer att tillägga så jag avslutar det här inlägget med några bilder från minigolfen. Dock inte så bra kvalité på bilderna då dom är tagna med mobilkamera.

The golf-crew! Haha snygg pose jag fick till, benen ser lite weird ut. Och vinklarna på bilderna är kanske inte dom bästa heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0