Skolavslutning 2011

Äntligen sommarlov, som jag har längtat. Känns riktigt skönt att ha klarat av grundskolan, nu väntar gymnasiet. Ny skola, nya personer, ny klass. Ser fram emot det, fast jag kommer såklart att sakna alla Gamma 9:or. Vi har haft 4 roliga år tillsammans, känns konstigt att det är slut nu. Känns konstigt att jag aldrig mer ska tillbaka till den skolan efter att ha gått där i 9 år nu och dessutom dagis där också. Som sagt, jag kommer sakna er i Gamma. Men nu väntar ett grymt sommarlov! Ha det underbart i sommar allihopa!

Min kamera är trasig så jag har inte kunnat tagit några kort den sista veckan så det får bli en bild från sommaren 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0