Spelar minigolf i spöregn...

(försenat inlägg, skulle upp runt 12 men mobilen krånglade) Jag låter rubriken tala. Kan inte kalla det annat än svensk sommar. Är i Uppsala och spelar minigolf med familjen, och det spöregnar! Dessutom så är det ca 10 grader vilket jag tycker är väldigt kallt. I alla fall, nu sitter vi ute vid en uteplats och väntar på att det ska sluta regna så att vi kan fortsätta spela.

Update:
Vi åkte och käkade istället eftersom att det inte slutade regna. Efter att ha handlat lite saker åkte vi tillbaka och fortsatte spela. Sen körde vi en gång till fast på andra banor och vid dom sista banorna ville alla åka hem för det var iskallt men vi kämpade på in i det sista. Det har ändå varit roligt idag, vi har skrattat en hel del ska ni veta. Nu är vi i alla fall hemma och jag har myst ner mig i sängen i min ziperall. Ska nog slå på ett avsnitt av Andra avenyn! Kan ju tala om att jag INTE tänker sätta min fot utanför huset något mer idag, så som jag fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0