Keri Hilson ft. Nelly - Lose Control

Hello you. Tänkte sammanfatta min dag på jobbet med två ord, rent helvete. Hoppas ingen av er som jobbar där ser detta, då får jag nog sparken haha. Nej men det var inte så farligt ändå, bara dom sista 2 timmarna. Höll på att svimma flera gånger så jag fick typ sätta mig ner på marken för jag pallade inte stå upp. Hade sjuuuukt ont i magen, huvudet, ja hela kroppen nästan... Och det kändes som att jag var magsjuk eller något liknande. Usch, var väldigt nära på att fråga om jag fick gå hem tidigare för att jag mådde så dåligt. Men efter att vi fikade blev det bättre, som tur var. Från en sak till en annan, lyssna på den här låten! Grymt bra verkligen! Förstår inte hur man gör så att bara själva musikspelaren syns när man ska länka från youtube nu för tiden. Tydligen måste hela videon med. Kanske är det jag som inte är så teknisk helt enkelt. Nåja, här har ni hela musikvideon då. Enjoy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0