12 mars 2011


Hej på er!
Har varit på en promenad lite tidigare idag
och när jag kom hem så tränade jag lite så jag känner mig duktig! Det känns i alla fall skönt nu såhär i efterhand! Måste börja träna mer, jag dansar ju 3 gånger i veckan men det räcker nog inte. Vill ju inte bli fet.

Det var verkligen härligt väder ute idag
, solen sken och det var väldigt varmt. Tog faktiskt på mig min vårjacka när jag var ute. Hoppas för guds skull att det inte ska bli minusgrader och snö något mer nu! 

Har duschat och ätit lunch också och nu ska jag och brorsan slå på en film! Och hörrni, ikväll är det ju final i melodifestivalen! Det får man ju inte missa. Ska sitta hemma med godis medans mamma och mormor har biljetter till finalen, lite avundsjuk är man ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0