18 mars 2011


gammal bild på mig och Amanda! från 6an tror jag.

Hej!
Som jag skrev tidigare så var jag inne i stan med Amanda idag! Efter skolan gick vi hem till mig och lämnade lite grejer sen sprang vi till bussen, som vi lyckades hinna med. Sen kollade vi runt i massa affärer och käkade innan vi gick till bion. Både jag och Amanda köpte några saker, jag köpte en jätte söt tröja, en ring, en pyjamas (där överdelen och underdelen sitter ihop, asball och skön!), ja det var nog det. Vi såg i alla fall Hur många lingon finns det i världen. Trodde faktiskt att den skulle vara roligare än vad den var, men den var endå helt okej. Efter bion sprang vi in på hemköp och köpte en present till Filip som fyller år imorgon.
Nu: film med Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0