23 mars 2011


Hej!
Kom hem från skolan för en stund sedan. Skolan gick såhäääääär fort! Jag och Amanda höll i en idrottslektion på förmiddagen, med femmor. Det var faktiskt riktigt kul! På tal om något helt annat, idag använde jag min vårjacka för första gången (den på bilden). När jag gick hem från bussen efter skolan blåste det så mycket så jag tappade balansen och klev ner i en vattenpöl, smidig tjej? Nja. Nej jag måste nog avsluta det här inlägget nu, känner att det kommer att spåra ur lite annars. Eller säger man så? Är i alla fall sjukt trött så jag vet knappt vad jag skriver, så nu säger jag hejdå. Kisses


Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: okääj, vad kul att du är med och tävlar om att bli lördagens blogg! :D

2011-03-25 @ 14:51:05
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0