5 mars 2011


Kinesungen själv och söta Amanda! (Haha, något oförberedd bild på mig kanske). 

Hejsan,
jag sitter och kikar runt lite på internet och äter godis, hihi. Om 1 timme ungefär ska jag ta mig till soffan och kolla på melodifestivalen, idag är det ju andra chansen vilket jag inte vill missa då jag gillar rätt många som ska vara med ikväll. När jag tänker efter så är det bara tre som jag inte tycker om särskilt mycket (och nej jag kan inte alla bidrag utantill utan jag fuskade och kollade på hemsidan :p). Tänkte försöka hinna med att slänga ihop ett inlägg om vad jag tycker om årets bidrag innan klockan 20 också.

Vad ska jag berätta mer då..? Jo, jag sov ju hos Amanda igår. Har inte varit där på rätt länge så det var roligt! Tidigt imorse åkte vi till Örebro och badade. Jag vet, väldigt långt, men hallå är Fyrishov kul eller? Nja. Så vi drog dit med några. Trodde att jag skulle ha feta blåmärken efter men jag klarade mig rätt bra faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0