7 mars 2011


Hej,
Tänkte berätta lite om min dag.
Skolan gick ovanligt fort idag, brukar alltid tycka att måndagar känns väldigt långa för vi har nästan bara jobbiga lektioner. Vi hade so direkt på morgonen och det var väl okej, sen hade vi matte som jag hatar men vi gjorde inget speciellt så så farligt var det inte. På musiken skulle vi ha uppspel, en och en! Jag blir alltid nervös när jag ska göra något muntligt men det gick bra faktiskt. Kommer ihåg förra gången vi hade uppspel på musiken, då spelade jag fel och dessutom i otakt haha. Innan lunchen hade vi engelska också och efter lunch var det bara HK där vi bakade muffins. Skrev också ett läxförhör då som gick bra trots att jag inte hade pluggat så mycket.

Snart kommer väl mamma hem från jobbet så då ska vi äta. Ska beställa en bikini och ett par jeansshorts efter det. Som jag har längtat efter ny bikini ska ni veta! Ja det var väl allt. Nu: Desperate Housewives ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0